Cana personalizata – Status
29,00 lei
Îți prezentăm Cana personalizata – Status - un cadou care nu doar că îți va impresiona prietenul, dar îi va aduce și un zâmbet pe față de fiecare dată când își va savura cafeaua sau ceaiul.
Atenție! Produsele personalizate se pot achita doar în avans prin ordin de plată. Pentru aceste produse nu se acceptă plata ramburs.
Personalizare
Nu uita sa-ti salvezi personalizarea pentru a o putea adauga in cos
Îți prezentăm Cana personalizata – Status - un cadou care nu doar că îți va impresiona prietenul, dar îi va aduce și un zâmbet pe față de fiecare dată când își va savura cafeaua sau ceaiul.
Dar ce face cu adevărat specială această cană este personalizarea. Poți alege să adaugi numele prietenului tău sau al unui coleg de birou, transformând astfel cana într-un cadou cu adevărat unic și personal. Fiecare sorbitură de cafea sau ceai va fi un memento al faptului că, indiferent de status, el este minunat.
Această cană este perfectă pentru orice ocazie, fie că este vorba de o aniversare, de Crăciun, de Paște sau pur și simplu pentru a-ți arăta aprecierea față de prietenul tău. Este un cadou practic, care va fi folosit zilnic, dar care are și o semnificație profundă.
În concluzie, cana personalizata – Status este mai mult decât un simplu cadou. Nu rata ocazia de a face un cadou cu adevărat special și personalizat. Comandă acum Cana personalizata – Status!
Specificații Tehnice:
Cana personalizata – Status realizată din ceramică.
Volum: 325 ml.
Finisare: lucioasă.
Model cană: termosensibilă, colorată sau normală.
Instrucțiuni de îngrijire: se poate spăla în mașina de spălat vase. Este rezistentă la zgârieturi. Se poate folosi în cuptorul cu microunde.
Ce text pot personaliza?
Pentru a personaliza textul te rugăm să completezi câmpurile de mai jos:
– Prenumele celei/ celui care primește cana
Înainte de a plasa comanda te rugăm să verifici ca textul pentru personalizare să fie scris corect. Nu suntem răspunzători pentru greșelile de ortografie.
- Material
- Ceramică
CONDIȚII DE LIVRARE
Livrarea produselor se face oriunde în țară (România), prin intermediul unor firme de curierat rapid, DPD sau Fan Courier.
Comanda minima pentru produse blank din lemn este de 80.00 lei + transport.
Termenul de livrare al produselor este cuprins între 4 și 7 zile lucrătoare(Nu se iau in considerare ca zile lucratoare sambata, duminica, respectiv zilele libere legale ).
Costurile de livrare sunt:
- 20.00 RON pentru comenzi pana in 350.00 lei in limita a 3kg/colet.
- GRATUIT pentru comenzile a căror valoare depășește 350.00 lei in limita a 3 kg/colet.
Atentie! Orice colet a carui greutate depaseste limita de 3kg va fi taxat cu 1.00 lei/kg indiferent daca valoare coletului depaseste sau nu suma de 350.00 lei.
În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată, el va fi contactat telefonic de către firma de curierat.
RETURNAREA PRODUSELOR
Potrivit legislatiei in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului conform art. 7(1) din Ordonanta de Guvern (OG) nr 130 / 2000 privind privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Asadar, consumatorul are dreptul de returna produsul achizitionat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielile directe de returnare. Rambursarea contravalorii produsului sau inlocuirea acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la retur si in urmatoarele conditii: in cazul in care:
- produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut – produsul trebuie returnat sigilat;
- starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la primirea lor, sa nu fi fost purtate sau deteriorate, sa nu prezinte urme de uzura, zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa.
Clientul are dreptul sa opteze o singura data pentru returnarea/inlocuirii unui produs in conditiile art. 4, alin. 1 lit. b) din O.G. 130/2000 si modificarile din O.G. 34/2014 pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse de pe site-uri, folosind tehnici de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 16. In toate cazurile returnarii/inlocuirii produselor, costurile de transport pentru returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va fi considerata abuz.
ATENTIE !
Produsele realizate la comanda ,personalizate dupa specificatiile clientului nu se pot returna conform Ord.130/2000 Cap.2 Art.10 “Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte,cu exceptia cazurilor in care au convenit altfel:contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiie consumatorului sau a unor produse distinct personalizate,precum si acelora care ,prin natura lor, nu pot fi returnate.”
feedback Reclama un comentariu